Nejčastější dotazy kladené našimi zákazníky

  1. Kdo bude překládat můj text?
    Vašemu textu se bude věnovat jeden z našich prověřených profesionálních překladatelů.
  2. Za jak dlouho bude překlad hotový?
    Při zadávání textu do naší cenové kalkulačky se vám zobrazí rovněž odhad času potřebného ke zpracování překladu, resp. den a hodina, kdy bude váš překlad připraven. Přestože ve většině případů doručujeme hotové překlady ještě před stanoveným termínem, výjimečně se může stát, že váš extrémně náročný a komplikovaný překlad zabere času víc: vždy ale děláme maximum, abychom vás obsloužili co nejrychleji a váš překlad doručili včas.
  3. Jak se dozvím, že je překlad hotový?
    Jakmile je váš překlad hotový - tedy přeložený a zkontrolovaný -, dostanete jej od nás e-mailem jako přílohu.
  4. Co když potřebuji expresní překlad delšího textu?
    Pokud potřebujete přeložit text delší než 7 normostranJedna normostrana (NS) je 1800 znaků včetně mezer. Toto počítání vychází z dob psacích strojů, kdy se na jednu stránku A4 vešlo 30 řádek po 60 úhozech. v expresním termínu, doporučujeme vám rozdělit text na více menších částí právě o takové délce, přičemž každou část zadejte jako separátní projekt. Váš text tak bude ve stejnou dobu zpracovávat více překladatelů a vy dostanete zakázku v nejktratší možné lhůtě. Kvůli zachování jazykové jednotnosti vám poté doporučujeme celý výsledný, spojený překlad zadat ke korektuře.
  5. Musím se na Šupito.cz registrovat a platí se za to?
    Nikoli, objednat překlad lze i bez registrace, po zadání kontaktních a fakturačních údajů. Registrace vám usnadní objednávání a je samozřejmě bezplatná.
  6. Je nějaký minimální objem textu, který lze objednat k překladu?
    Jediné omezení, které požadujeme, je, aby zadávaný text měl alespoň tři slova. Účtujeme po desetinách normostran - to znamená, že nezaokrouhlujeme na celé strany jako běžné agentury - a vy tak platíte skutečně jenom za to, co si objednáte.
  7. Co se děje s mými osobními údaji?
    Ke zpracování objednávky požadujeme zadání některých vašich osobních údajů jako je jméno společnosti, její fakturační údaje či kontaktní osobu a její telefonní číslo. Vaše bezpečnost je naší zásadní prioritou a vaše data zpracováváme s nejvyšší diskrétností. Registrovaní uživatelé mohou své informace kdykoli upravovat. Více informací najdete v našich Obchodních podmínkách.
  8. Cenová kalkulačka nepočítá a nemůžu do ní vložit text?
    Pokud máte potíže s vložením textu do naší cenové kalkulačky, napište nám prosím na objednavka@supito.cz. Co nejdříve najdeme řešení a budeme vás kontaktovat.
  9. Je cena určená cenovou kalkulačkou konečná nebo účtujete ještě nějaké příplatky a sazby?
    Jakmile do cenové kalkulačky v objednávce zadáte text a ostatní upřesňující informace, zobrazí se vám celková cena bez DPH - a tato cena je konečná, nebudeme vám účtovat žádné další příplatky a skryté částky. U nás zaplatíte skutečně jenom za to, co si objednáte!
  10. Jakými se zabýváte jazyky?
    Nechceme se vychloubat, že překládáme desítky světových jazyků a neumět žádný z nich pořádně. Specializujeme se na ty nejběžnější - angličtinu, němčinu, španělštinu, francouzštinu a ruštinu (vždy do i z češtiny) -, ale umíme je perfektně!

Máte další dotazy, připomínky či náměty?

Pak neváhejte a napište nám prosím e-mail nebo použijte kontaktní formulář.